środa, 21 września 2016

30-dniowe Wyzwanie Figurkowe. Dzień 21: Twój ulubiony model kawalerii (także powietrznej lub pancernej)?

Wczoraj pisałem o ulubionych modelach piechoty, to dzisiaj w ramach 30-dniowego Wyzwania Figurkowego odpowiedzmy na pytanie: Twój ulubiony model kawalerii (także powietrznej lub pancernej)?
Tak jak i wczoraj, chciałbym wam pokazać kolejne modele Gamezone Miniatures. Tym razem nie będą to jednak Zielonoskórzy, a Mournful Knights służący w armii wampirów. Poniżej kilka fotografii oraz krótki filmik, na których możecie przyjrzeć się bliżej szczegółom. Jak dla mnie - poezja formy.








12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe i pełne detali modele kawalerii :) Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź ich pozostałą ofertę, szczególnie O&G, VC i Imperium :)

      Usuń
  2. ...i piekło montażu :)

    Ale piękne są. GameZone to taka Alfa Romeo figurek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety prawda. Pamiętam, jak głupiego trola sklejałem prawie godzinę. Ale efekt końcowy cieszy oko :)

      Usuń
  3. GameZone zawsze mi się kojarzyło z czymś takim mocno wypasionym i dedykowanym - myślałem kiedyś nad ich rydwanem do zwierzoludzi bo pamiętam że był świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten model. Jest rewelacynjy, co ciekawe występuje razem z szamanem Zwierzoludzi, który robi za bohatera w mojej bandzie.

      A udało mi sie go kupić za jakieś 8 funtów na wyprzedaży w Waylandzie.

      Usuń
  4. Przyjemnie się prezentują, choć można odnieść wrażenie, że rzeźbiarz musi bardzo nie lubić równych powierzchni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GameZone to chyba generalnie wyszło z założenia, że im więcej zakamarków, tym lepiej ;)

      Usuń
  5. Wyśmienite rzeźby, ale teraz spróbujmy ich pomalować na przystający do tych figurek poziom.. taaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego do tej pory szarpnąłem sie jedynie na goblińskiego herszta i szamana do Zwierzoludzi. W kolejce czeka 50 modeli TK, konny lord chaosowy, rydwan, trol i inne cudeńka :)

      Usuń
  6. Naprawdę robią wrażenie, szczerze, to bałby się dotknąć, żeby nie spartolić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na szczęście metale, zawsze możesz ich wykąpać w Nitro :)

      Usuń